Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024

ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΜΙΧΟ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΟΥ! “ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ”;; ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ 16ΧΡΟΝΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΠΑΤΕΡΑ – ΓΙΑ… ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΧΕΣΗ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ

 



ΩΣΔΩΣΔΩΣΔΔΩ

Έναν εφιάλτη βίωνε το 16χρονο κορίτσι από τον Κολωνό στα χέρια του 44χρονου βιαστή της

, ο οποίος αν και πατέρας του πρώην φίλου της, δεν δίσταζε να την εκβιάζει προκειμένου να ικανοποιεί τις αρρωστημένες διαθέσεις του.

Όπως έχει γίνει γνωστό, η νεαρή κοπέλα είχε σχέση για κάποιους μήνες με τον γιο του 44χρονου κι εκείνος της έλεγε ότι την έβλεπε σαν κόρη του. Όταν, όμως, το κορίτσι χώρισε με τον νεαρό, ο πατέρας βρήκε την ευκαιρία να στήσει το σχέδιό του. Είπε στην κοπέλα ότι θα τη βοηθούσε να τα ξαναβρούν με τον γιο του και την παρέσυρε με το αυτοκίνητό του σε εγκαταλελειμμένο οικόπεδο στην Αθήνα όπου και τη βίασε.

Όμως ο εφιάλτης για το κορίτσι δεν σταμάτησε εκεί. Ο 44χρονος άρχισε να την απειλεί ότι θα τη σκοτώσει κι εκείνη και τον πατέρα της, ο οποίος ήταν και ο μόνος που είχε στη ζωή καθώς η μαμά της είχε πεθάνει.

«Του είπα “γιατί το κάνεις αυτό; γιατί με βασανίζεις; γιατί μου κάνεις κακό;” μου έλεγε “κάντο, ειδάλλως θα πάθουν κακό οι δικοί σου”. Μετά μου το γύριζε, δηλαδή ότι θα κάνει κακό στους δικούς μου» » περιέγραψε η 16χρονη στην κατάθεσή της στον ψυχολόγο, στην οποία μίλησε αναλυτικά για το πώς τη βίαζε 44χρονος.

«Με έκανε να νιώθω εγώ τύψεις. Ότι εγώ φταίω που γίνεται όλο αυτό. Ότι εγώ το έκανα να συμβεί. Ότι δεν ήθελε αυτός και εγώ φταίω» πρόσθεσε η ανήλικη.

Όπως τόνισε η 16χρονη είχαν ανταλλάξει αρκετά μηνύματα αλλά όχι ερωτικά και πως ο 44χρονος κάθε φορά τα έσβηνε. «Μου έλεγε πάντα για τον γιο του. Ότι ο γιος του θέλει. Και ο γιος του είπε να ξαναγίνει. Και καλά ο γιος του φταίει που ξαναγινόταν».

Τελικά το ανήλικο κορίτσι δεν άντεξε άλλο και μίλησε στον πατέρα της, ο οποίος και πήγε αμέσως στην αστυνομία. Ο 44χρονος για δύο μήνες, από τον Ιούνιο έως και τις 19 Αυγούστου, φέρεται να βίασε τουλάχιστον δέκα φορές το κορίτσι σε εγκαταλελειμμένο οικόπεδο, πριν συλληφθεί από τις Αρχές.

«Όταν χώρισαν με τον γιο μου, με προσέγγισε και ενέδωσα» – Τι ισχυρίζεται ο 44χρονος

Αρνείται τον βιασμό της 16χρονης από τον Κολωνό ο 44χρονος συλληφθείς, καθώς ισχυρίζεται ότι όλες οι πράξεις έλαβαν χώρα με συναίνεση, ενώ κάνει λόγο για μια «επίσημη και φανερή σχέση», με τις δηλώσεις του να προκαλούν αίσθηση.

Συγκεκριμένα, μιλώντας δια του συνηγόρου του, Δημήτρη Φουφόπουλο, ο 44χρονος μετέφερε ότι, «ήταν μια φανερή και επίσημη σχέση και όλα έγιναν με συναίνεση. Μάλιστα, δίναμε ραντεβού και σε δημόσιους χώρους, δεν το κρύβαμε. Γι’ αυτό τον λόγο είχα χωρίσει και την γυναίκα μου. Δεν εξανάγκασα πότε την κοπέλα σε συνεύρεση. Γνώριζα για την σχέση της με τον γιο μου στο παρελθόν, αλλά όταν χώρισαν με προσέγγισε και ενέδωσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: