Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024

Καταγγελία για Βlue Star Ferries: «Δίνουν προτεραιότητα στον τουρίστα και όχι στους Έλληνες»

 



Ένας αξιωματικός του Ελληνικού Στράτου, έγγαμος με ένα τέκνο ανήλικο 15 μηνών. Έκανε

καταγγελία στην ακτοπλοϊκή εταιρεία της Blue Star Ferries. 

Πιο συγκεκριμένα ο στρατιωτικός μετατέθηκε από αγονη περιοχή σε άγονο νησί του Αιγαίου και στην προσπάθεια μετακόμισης του βρήκε πολλές αδιανόητες δυσκολίες.

Όπως περιγράφει λοιπόν: «Μίσθωσα μεταφορική εταιρεία για την μεταφορά της οικοσκευής μου (έπιπλα, οικιακές συσκευές, ρούχα κτλ) με έδρα την Ρόδο. Στο δρομολόγιο της Παρασκευής 23 Αυγούστου από Ρόδο προς Πειραιά, ο ύπαρχος του πλοιου δεν επέτρεψε την είσοδο του φορτηγού στο πλοίο με την δικαιολογία ότι το πλοίο θα μεταφέρει μόνο ΙΧ οχήματα λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης. Προτεραιότητα δηλαδή δίδεται στους τουρίστες. Αποτέλεσμα αυτού, η οικοσκευή μου να μείνει στη Ρόδο και εγώ να βρίσκομαι για 4η ημέρα στον νέο τόπο διαμονής (ακριτικό νησί) σε ένα σπίτι χωρίς έπιπλα, χωρίς συσκευές, χωρίς ρούχα και προσωπικά είδη.»

Έκανε εγγραφή καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στο customer service της Blue Star ferries χωρίς να λάβει απάντηση.
Προσπάθησε σήμερα μετά τις 10:00 να επικοινωνήσει με το Υπουργείο Ναυτιλίας, σε 4 τηλεφωνικές γραμμές αλλά δεν απαντούσε κανείς και έκανε εκ νέου προσπάθεια να επικοινωνήσει με τον συνήγορο του καταναλωτή, σε 6 γραμμές και δεν απαντούσε κανείς.

Μετά από πολύ προσπάθεια κατάφερε να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Blue Star Ferries, μίλησε με την κα Καποκακη (2108919010) η οποία του απάντησε ότι ο ύπαρχος κάνει ότι κρίνει αυτός σωστό, δεν υπάρχει κάπου να εκφράσετε παράπονα, υπάρχει αυξημένη τουριστική κίνηση και έχουν προτεραιότητα τα ΙΧ, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι και όταν της είπε ότι έχει ένα μωρό που κοιμάται στο πάτωμα πήρε μια αποκρουστική απάντηση “δεν ξέρω που κοιμάται το παιδί σας δεν μπορείτε να κάνετε κάτι”.

Και στη συνέχεια καταλήγει ο αξιωματικός:

«Έχω δώσει ήδη 2.000€ σε μεταφορική εταιρεία για την μεταφορά Οικοσκευής, 500€ εισιτήρια ακτοπλοϊκά για να μεταφερθώ στον νέο τόπο διαμονής και βρίσκομαι σε ένα σπίτι ΚΕΝΟ, με ένα μωρό παιδί χωρίς να έχω δυνατότητα να διαμείνω σε ξενοδοχείο αφενός λόγω μειωμένης διαθεσιμότητας, αφετέρου λόγω υψηλού κόστους. Παράλληλα τελειώνει η άδεια μεταθέσεως άσκοπα χωρίς να κάνω εργασίες για να τακτοποιήσω το νέο σπίτι μου και ξεκινάω εργασία με την σύζυγο μου χωρίς να έχουμε ουσιαστικά που να μείνουμε. Ως αξιωματικός του ΕΣ αμείβομαι με 1400€ και μετα την πληρωμή του ενοικίου, λογαριασμών κοινής ωφέλειας, ίντερνετ, καυσίμων, βρεφικών ειδών κτλ μου υπολείπονται 300€ για να βγάλω μήνα. Να κινηθώ νομικά δεν δύναμαι προφανώς οπότε η μόνη δυνατότητα να βρεθεί λύση στο πρόβλημα μου είστε εσείς. Επαναλαμβάνω ότι είμαι για 4η μέρα σε ένα σπίτι κενο, δεν ζω αλλά επιβιώνω και πρέπει να αναμένω επ αόριστον μέχρι να ελαττωθεί η τουριστική κίνηση μπας και φορτωθεί το φορτηγό στο πλοίο γιατί καταχραστικά η Blue Star αφήνει εγκλωβισμένο το όχημα στην Ρόδο χωρίς να επιτρέπει να ταξιδέψει δίνοντας προτεραιότητα στον τουρίστα και όχι στον άνθρωπο»

Να επισημάνουμε ότι τα προβλήματα που μας αναφέρει έχουν εξηγηθεί χωρίς να τους νοιάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: