Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Αδιανόητο: Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή από Θάσο σε Καβάλα να πληρώσει εισιτήριο

 



asthenoforo_APEMPE_24_03_2021-2048x1152-1-750x430

Ένα πρωτοφανές και εξοργιστικό περιστατικό σημειώθηκε τη Δευτέρα (22/6) κατά τη διάρκεια

επείγουσας διακομιδής ενός 75χρονου καρκινοπαθούς με νεφρική ανεπάρκεια από τη Θάσο στην Καβάλα. Το πλήρωμα του ασθενοφόρου, που μετέφερε τον ασθενή από το Κέντρο Υγείας Πρίνου προς το νοσοκομείο Καβάλας, βρέθηκε αντιμέτωπο με την απαίτηση να πληρώσει εισιτήριο ύψους 39 ευρώ στο ferry boat της γραμμής Λιμένας-Κεραμωτή.

Σύμφωνα με την καταγγελία του προέδρου της Ένωσης Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας, Κώστα Τσιτσιλικάκη, το προσωπικό του πλοίου ζήτησε αντίτιμο για το όχημα και το πλήρωμα, αγνοώντας πλήρως ότι επρόκειτο για όχημα άμεσης επέμβασης σε πλήρη εξέλιξη υπηρεσιακού έργου. Παρά την άρνηση των διασωστών να πληρώσουν, το εισιτήριο εκδόθηκε κανονικά, με την προτροπή να κατατεθεί στο ΕΚΑΒ για αποπληρωμή. Στο συμβάν ενεπλάκη και ο καπετάνιος του πλοίου, ο οποίος, απευθυνόμενος με άσχημο τρόπο στους διασώστες, επέμεινε για την καταβολή του ποσού.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Τσιτσιλικάκης, τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και τα υπόλοιπα οχήματα έκτακτης ανάγκης απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής κομίστρων, περνώντας δωρεάν τόσο από τα διόδια όσο και από τα ferry boat, καθιστώντας τη συγκεκριμένη απαίτηση εντελώς αδιανόητη, ειδικά για μια τόσο κρίσιμη και επείγουσα περίπτωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: