
Το γεγονός ότι η δημόσια τηλεόραση εξακολουθεί να διοχετεύει εκατομμύρια ευρώ των Ελλήνων
φορολογουμένων στην εταιρεία TAF Media αποτελεί ένα πρώτης τάξεως σκάνδαλο, το οποίο εκθέτει ανεπανόρθωτα την ΕΡΤ, τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κυβέρνηση. Είναι απορίας άξιο πώς το Μαξίμου και η διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης επιλέγουν να διατηρούν ως βασικότατο προνομιακό συνομιλητή και συνεργάτη στον τομέα των αθλητικών δικαιωμάτων μια εταιρεία, της οποίας ο ιδρυτής, Ντίνος Ντέρης, καταδικάστηκε οριστικά και αμετάκλητα από το Ομοσπονδιακό Ανώτατο Δικαστήριο της Ελβετίας για ενεργητική ιδιωτική διαφθορά. Η ελβετική δικαιοσύνη αποφάνθηκε ότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας δωροδόκησε με 1,25 εκατομμύρια ευρώ τον πρώην νούμερο 2 της FIFA, Ζερόμ Βάλκε, προκειμένου να εξασφαλίσει εμπορικά πακέτα τηλεοπτικών δικαιωμάτων για Μουντιάλ, με τη ρητή αναφορά της απόφασης να περιλαμβάνει μάλιστα και τις διοργανώσεις στην Ελλάδα.Αντί αυτή η βαρύτατη καταδίκη για διεθνή διαφθορά να σημάνει την άμεση διακοπή κάθε σχέσης του ελληνικού δημοσίου με την εν λόγω εταιρεία, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, μέσω της ελεγχόμενης από αυτήν ΕΡΤ, συνεχίζει προκλητικά να την «μπουκώνει» με ζεστό χρήμα των πολιτών. Τα ποσά που έχουν βγει από τα κρατικά ταμεία και έχουν καταλήξει στην TAF Media προκαλούν ίλιγγο και δικαιολογημένη οργή στην κοινωνία. Μέσα σε λίγους μήνες, από τον Μάρτιο έως τον Ιούλιο του 2025, η ΕΡΤ πλήρωσε το αστρονομικό ποσό των 2.728.000 ευρώ για αόριστα «αθλητικά» έργα, ενώ αμέσως μετά, τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, εκταμίευσε άλλα 3.720.000 ευρώ για δικαιώματα μπάσκετ της περιόδου 2025-2029. Σαν να μην έφταναν αυτά, η προκλητική αυτή «αιμοδοσία» συνεχίστηκε και το 2026, καθώς τον Ιούνιο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ ενέκρινε ομόφωνα νέα συνεργασία μαζί της για τη διάθεση οπτικοακουστικού περιεχομένου του φετινού Μουντιάλ, της ίδιας δηλαδή διοργάνωσης που βρέθηκε στο επίκεντρο του διεθνούς δικαστικού σκανδάλου δωροδοκίας.
Η σπατάλη του δημόσιου χρήματος προς τη συγκεκριμένη εταιρεία, με τις ευλογίες της κυβερνητικής παράταξης, δεν έχει τελειωμό και επεκτείνεται σε κάθε πιθανή δραστηριότητα, δημιουργώντας βαριές σκιές για το τι πραγματικά κρύβεται πίσω από αυτό το ιδιότυπο καθεστώς ασυλίας. Μόνο για τη μίσθωση μερικών ξένων ταινιών και σειρών δόθηκαν 93.000 ευρώ τον Φεβρουάριο του 2025 και 24.000 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2024, ενώ προστέθηκαν και άλλες χιλιάδες ευρώ για διοργανώσεις χάντμπολ, τένις και για το Diamond League. Το πλέον εξοργιστικό και ύποπτο, ωστόσο, εμφανίζεται στα κρατικά εντάλματα πληρωμής με την ακατανόητη ένδειξη «επιβράβευση». Η ΕΡΤ «επιβράβευσε» την εταιρεία του καταδικασμένου για διαφθορά επιχειρηματία με 183.207,48 ευρώ τον Ιανουάριο του 2025 και με επιπλέον 67.198,41 ευρώ τον Ιανουάριο του 2026. Αυτός ο χορός εκατομμυρίων, που φορτώνεται στις πλάτες των Ελλήνων φορολογουμένων, συνιστά ένα τεράστιο ηθικό, πολιτικό και οικονομικό ατόπημα της κυβέρνησης Μητσοτάκη, η οποία οφείλει άμεσα να απαντήσει γιατί επιτρέπει στην κρατική τηλεόραση να χρηματοδοτεί με αυτόν τον τρόπο μια επιχείρηση με τόσο επιβαρυμένο παρελθόν.
www.makeleio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου